De EF-slang heeft een zeer goede hittebestendigheid die temperaturen tot 300ºC (572ºF) kan weerstaan.
De Pneumatic Grabber sluit het uitlaatgasverwijderingssysteem aan via een opblaasbare rubberen balg. Deze rubberen constructie is ideaal voor brandweerwagens die de kazerne verlaten omdat deze schade aan de uitlaatpijp voorkomt.
De veerbediende slanghaspel (SER) is ontworpen om de slang met behulp van een veer in te trekken. Wij bevelen deze slanghaspel aan voor gebruik in algemene autowerkplaatsen waar u de slang gemakkelijk kunt bereiken.
De Straight Rail (STR) is ontworpen voor garages waarin de voertuigen doorrijden, met maximaal vier voertuigen achter elkaar geparkeerd.
Het Vertical Stack Rail System (VSR) is de oplossing voor voertuigen met een verticale uitlaatpijp die in de garage door een geleiderail moeten rijden.
De ventilators uit de TEV-serie zijn ontworpen voor gebruik als centrale ventilators in grotere systemen met meerdere afzuigpunten. 1,5-11,0 kW (2,0-15,0 pk)
De Balancer is ontworpen om de afzuigslang op de uitlaat vrij van de grond te houden, waardoor er veel minder risico is dat de slang of omgeving beschadigd raakt.
De EG-slang is trillingsbestendig en kan temperaturen tot 200ºC (390ºF) weerstaan.
De REN-nozzle glijdt over de uitlaatpijp en blijft aangesloten door de frictieafdichting.
De gemotoriseerde slanghaspel (MER) is ontworpen om de slang met behulp van een elektrische hoogkoppelmotor in te trekken. Wij bevelen deze slanghaspel aan voor gebruik in werkplaatsen voor lichte en zwaardere vrachtwagens waar gebruik wordt gemaakt van zware slangen, zware nozzles en bovenloopkranen.
De Vertical Stack Rail (VSR) is de oplossing voor voertuigen met een uitlaatpijp aan de bovenzijde die door een garage of kazerne moeten rijden.
Deze website gebruikt cookies om uw gedrag te volgen en uw ervaring op de site te verbeteren.
U kunt opgeslagen cookies altijd verwijderen door naar de geavanceerde instellingen van uw browser te gaan.