The New Plymovent Diluter-PRO: Now Available in the North American Market

De nieuwe Diluter-PRO van Plymovent: vanaf nu verkrijgbaar in Noord-Amerika

01 januari 2015 Afgelopen december kondigde Plymovent de lancering aan van de Diluter-PRO. Plymovent biedt de Diluter-PRO vanaf nu ook aan in Noord-Amerika.

De originele Diluter-GO van Plymovent is een losstaand, algemeen filtersysteem om de ophoping van lasrook in een specifieke werkplek te voorkomen. Wat is het grootste verschil tussen de originele Diluter-GO en de nieuwe Diluter-PRO? De nieuwe Diluter-PRO heeft een geïntegreerd, gebruiksvriendelijk filterbedieningssysteem van Plymovent: ControlPro.

Deze uitvoering maakt bediening via een intuïtieve touchscreeninterface mogelijk waarop in één oogopslag te zien is hoe het systeem presteert, wat het nu doet, wat het hierna gaat doen en hoe het optimaal kan blijven werken. Een uitgebreid en zeer toegankelijk menu zorgt voor eenvoudige en volledige aanpasbaarheid. ControlPro maakt gebruik van ethernetcommunicatie voor een breed scala aan connectiviteitsopties. De ControlPro-bediening biedt alles wat de professionele gebruiker nodig heeft: eenvoud, inzicht en connectiviteit.

Laswerkplaatsen in heel Noord-Amerika kunnen vanaf nu profiteren van deze nieuwe, verbeterde Diluter-PRO-kenmerken. Voor welk soort bedrijven is de Diluter-PRO gunstig? Diluter-systemen zijn de ideale oplossing voor bedrijven waarin bronafvoer en afzuigkappen geen optie zijn. Bijvoorbeeld wanneer er grote stukken worden geproduceerd en er daarom op wisselende locaties wordt gelast. Het systeem kan ook de ideale oplossing zijn als het moeilijk is om een kanalensysteem te installeren. Het bedieningssysteem Diluter-PRO is vanwege zijn volautomatische werking nuttig voor elk bedrijf dat tijd wil besparen. Is de Diluter-PRO de juiste optie voor uw organisatie?

*Privacy Statement