Plymovent breidt hoofdkantoor uit

23 november 2020 Afzuigen en filteren van vervuilde lucht is al meer dan 45 jaar de expertise van Plymovent. Vanwege de groeiende vraag naar oplossingen voor schone lucht op het werk heeft Plymovent hun hoofdkwartier in Alkmaar uitgebreid.

Deze uitbreiding zorgt voor grotere efficiency en meer fabricagemogelijkheden om beter in te kunnen spelen op de vraag van klanten.

Het groeiende besef dat een gezonde werkomgeving belangrijk is en de strengere voorschriften leiden tot een grotere vraag naar oplossingen voor lasrook, olienevel en voertuiguitstoot. Met de uitbreiding heeft Plymovent de fabricage- en magazijncapaciteit vergroot.

“Deze uitbreiding is belangrijk voor ons om te kunnen blijven voldoen aan de behoeften van onze klanten. De industrie groeit en verandert. Daarom willen wij voorop lopen als het gaat om reinigingstechnologie, comfortabele werkomgevingen en een focus die de klant altijd op de eerste plaats zet,” zegt Friso Horstmeier, CEO bij Plymovent.

Na:

*Privacy Statement