Nominatie Plymovent als Beste Onderneming van NH

Plymovent genomineerd voor de Beste Onderneming van Noord Holland

30 maart 2021 De finalisten van de Ondernemingsverkiezing 2021 zijn bekend gemaakt en met trots kunnen we zeggen dat ook Plymovent is genomineerd voor deze titel.

Honderden voorgedragen ondernemers met uiteindelijk maar dertig genomineerden. De strijd om de felbegeerde titel de ‘Beste Onderneming van Noord-Holland’ brak eind vorig jaar los toen de aanmeldronde officieel was gestart. Na maanden van spanning en afwachten is het dan eindelijk zo ver. De finalisten van de

Stemmen kan nu via: https://ovnh.nl/publieksprijs-2021/

Het is het veertiende jaar dat de jury van deze ondernemingsverkiezing de expertise, het talent en de prestaties van Nederlandse ondernemers bekroont. Deze verkiezing is een belangrijk en breed gedragen initiatief om waardering voor ondernemingen in de provincie uit te spreken. Ondernemers zijn immers de drijvende kracht van de economie in Noord-Holland.

Met innovatieve systemen om wereldwijd klanten te voorzien van schone lucht op de werkvloer, is Plymovent genomineerd in de categorie Grootbedrijf. Naast Grootbedrijf konden Noord-Hollandse bedrijven worden voorgedragen voor MKB Midden, MKB Klein, en de Belofte. Van alle aanmeldingen worden uiteindelijk de beste ondernemingen gekozen op basis van een bedrijfsbezoek door zowel een team deskundigen als de jury. Alle dertig genomineerde ondernemingen maken ook kans op de publieksprijs. De winnaar wordt gekozen door het publiek en het stemmen verloopt via internet.

Over een paar weken, op 20 mei, wordt de ondernemingsprijs uitgereikt en wij hopen uiteraard op een podiumplek!

*Privacy Statement