Breid MobilePro nu uit met HEPA-filter

Zelfreinigende lasrookafzuiger MobilePro nu met HEPA-filter

30 oktober 2020 De MobilePro is de keus nummer 1 van onze klanten. Deze zelfreinigende mobiele lasrookafzuiger voor professionele lassers is ontworpen om op locatie in krappe ruimtes lasrook te verwijderen.

Ook voor ruimtes die moeilijk bereikbaar zijn voor vaste lasrookafzuigsystemen, bijvoorbeeld in het midden van een werkplaats of juist in een verre hoek van een faciliteit, kan MobilePro de flexibele oplossing zijn.

Vanaf nu is het mogelijk om de MobilePro uit te breiden met een HEPA-filtercassette (High Efficiency Particulate Air Filter). Deze filtercassette bestaat uit 2 HEPA 14-filters met de filterclassificatie H14 (pass tot 0,005% van 0,1 micron deeltjes per liter lucht).

De polyester BiCo-filterpatronen van de MobilePro zijn gebaseerd op de nieuwste geavanceerde tweecomponententechnologie. Deze technologie maakt gebruik van vezels met een verschil in smeltpunt tussen kern en oppervlak en garandeert hiermee een consistente kwaliteit en sterkte die tot een veel langere levensduur van de patronen leidt. Deze Plymovent-patronen zijn van 100% polyester en daarom ook wasbaar.

De MobilePro is uitgerust met een Ram-AirTM-pulsversterker die voor een betere reiniging zorgt, die leidt tot een langere levensduur van de patronen en minder drukverlies.

Deze stabiele mobiele unit is gemakkelijk te verplaatsen en geschikt voor toepassingen zoals lassen op basis van MIG, MAG, TIG, GMAW, FCAW en elektroden. De 3 en 4 meter lange Plymovent-afzuigarmen, KUA en Economy Arm, kunnen worden aangesloten op de MobilePro om de vereiste lengte te bereiken.

*Privacy Statement