Plymovent vervangt interim CEO

01 oktober 2013 Plymovent heeft het afgelopen jaar onder leiding van interim-directeur Wilco Smits gewerkt. Jan Met treedt in zijn voetsporen als Chief Executive Officer van Plymovent Group per 1 oktober 2013.

Jan Met werkt ruim tien jaar bij Plymovent, een bekend gezicht voor alle Plymovent-medewerkers. Sinds 2003 maakt hij deel uit van het Management Team en is daardoor tevens bekend bij onze partners en eindgebruikers.

Jan Met, CEO van Plymovent, reageert enthousiast: “Ik ben benoemd en uiteraard vereerd om de Plymovent-organisatie naar 2014 en verder te leiden. Na een hectisch jaar voor onze organisatie met aanzienlijke projecten, zoals het herstructureren van onze suppy chain, is het belangrijk om ons weer te richten op onze core business: het verkopen van afzuig- en filtratiesystemen voor de verwijdering van lasrook, uitlaatgassen en tabaksrook ter verbetering van de binnenluchtkwaliteit op het werk. Plymovent behoort tot de marktleiders in ons segment in de metaalverwerkende industrie, we leveren duurzame producten en zijn inmiddels een gevestigde merknaam. We gaan verder met de dagelijkse werkzaamheden en kijken uit naar de toekomst, tezamen met onze relaties en de vele toegewijde partners wereldwijd.”