Plymovent krijgt ‘A’-classificatie van belangrijke partner

01 oktober 2012 Plymovent heeft de hoogste positie bereikt die voor een leverancier mogelijk is, de ‘A’-classificatie. Dit houdt in dat Plymovent als bedrijf in zijn totaliteit volledig is verbeterd.

Veel organisaties gebruiken scorekaarten om hun leveranciers elk kwartaal te beoordelen. Het spreekt vanzelf dat elke organisatie graag wil werken met een leverancier die de professionele ‘A’-classificatie heeft. Daarom is Plymovent er erg trots op dat een belangrijke partner deze waardering aan ons heeft gegeven.

Organisaties die met verschillende leveranciers werken, maken vaak gebruik van scorekaarten om de prestatie van een specifieke leverancier bij te houden.
De scorekaart kan worden beschouwd als een evaluatie per kwartaal om kwaliteit, levering, responstijd en flexibiliteit te verbeteren.

Gerard Ekhart, Vice President Supply Chain, reageert enthousiast met: “Onze klanten zijn voor ons zeer belangrijk. Als professioneel bedrijf reageren wij snel op verzoeken en vragen. Onze klanten tevreden houden is een van onze hoofddoelstellingen. Daarom werken wij er altijd aan om onze processen te verbeteren, zodat wij onze werkmethoden kunnen optimaliseren. Een ‘A’-classificatie krijgen van onze belangrijkste partners is niet alleen prachtig, maar stemt ook tot grote tevredenheid! Als een van de marktleiders op ons vakgebied in de metaalverwerkende industrie is dit voor ons een enorme stimulans. Wij zullen er – natuurlijk - naar streven deze ‘A’-classificatie vast te houden!”