Plymovent breidt wereldwijd netwerk uit met de toevoeging van Turkije

21 februari 2014 Plymovent maakt met genoegen bekend dat zij al enige tijd samengewerken met een nieuwe partner in Turkije. Ventek is nu officieel een erkende distributeur van Plymovent geworden.

Ventek Mühendislik Ltd. is een van de marktleiders in de verwarmings-, koel- en airconditioning-industrie (HVAC) en geniet ook bekendheid in de metaalverwerkende industrie. Zij verkopen al vele jaren systemen voor de afzuiging en filtratie van lasrook.

Ventek is een gevestigd bedrijf en vertegenwoordigt een aantal merken die voor schone lucht op het werk zorgen. Hun klantvriendelijke aanpak en voortdurende focus op kwaliteit heeft geleid tot een uitstekende reputatie bij een groot aantal tevreden klanten in heel Turkije.

Huib van den Berg, Vice President Business Unit Industrial Products zegt enthousiast: “Wij zien ernaar uit om verder samen te werken met Ventek en meer voet aan de grond te krijgen in Turkije! Het is een belangrijk land dat voor ons bedrijf grote kansen biedt. De metaalverwerkende industrie is enorm groot! De bescherming van werknemers en een veilige en gezonde werkplek blijven hoog op de agenda staan. Er zijn voor werkomgevingen strenge gezondheids- en veiligheidsvoorschriften van toepassing waaraan altijd moet worden voldaan. Gebruik van de hoogwaardige afzuig- en filtratiesystemen van Plymovent kunnen hieraan aan grote bijdrage leveren.”

Ga voor meer informatie naar de officiële website van Ventek Mühendislik Ltd.: www.ventek.com.tr of bezoek de Ventek-stand op de ISK-SODEX in Istanboel van 7 t/m 10 mei 2014, Hall 8 Stand nr. A03.