Officiële opening Plymovent Academy

16 december 2011 Op 16 december opent Plymovent officieel haar trainingscentrum onder de naam Plymovent Academy.

Kennis is de sleutel om onze klanten goed van dienst te zijn. We vinden het daarom essentieel dat onze medewerkers en distributeurs up-to-date blijven met onze producten, systemen en diensten. We hebben vele bronnen om hen van de benodigde informatie te voorzien. Deelname aan een training op de Plymovent Academy voert informatie-uitwisseling een stap verder. In groepstrainingen kunnen onze medewerkers en distributeurs hun kennis uitbreiden, vakspecifieke vaardigheden oefenen en tegelijkertijd leren van de ervaring van medecursisten.

In de afgelopen maanden is het trainingscentrum in Alkmaar uitgebreid. Dit biedt Plymovent de mogelijkheid om alle productgroepen en recente productontwikkelingen op professionele wijze te presenteren. Onze uitgebreide trainingsfaciliteiten zijn goed uitgerust. Medewerkers hebben de gelegenheid met onze producten te werken op het niveau dat hun baan vereist en meer.

Deelnemers aan de trainingen leren er meer over de toepassingsmogelijkheden en specifieke kenmerken van de Plymovent producten, systemen en diensten. Trainingen variëren van product- en applicatiegerichte leermodules voor verkooppersoneel tot installatie- en onderhoudscursussen voor servicemedewerkers. Plymovent verwacht met het vernieuwde aanbod nog beter aan de kennisbehoefte te voldoen.

Neem voor meer informatie contact op met Academy@plymovent.com.