Nieuwe managementstructuur Plymovent-groep

15 januari 2011 De Plymovent-groep heeft een nieuwe managementstructuur geïmplementeerd om de uitvoering van de strategische plannen van het bedrijf te vergemakkelijken.ans of the company, the Plymovent Group has implemented a new management structure.

Per 1 januari 2011 is een nieuw managementteam opgericht. Het managementteam is uitgebreid met vier nieuwe leden, van wie drie vanuit onze eigen organisatie naar voren zijn geschoven. De kernactiviteiten van Plymovent, verkoop, marketing, innovatie en management van de leveringsketen zijn nu direct vertegenwoordigd op het hoogste niveau in de organisatie.

De Plymovent-groep beschikt over fabricagelocaties in Alkmaar, Lycksele (Zweden) en Zuid-Afrika (voor de plaatselijke markt). Plymovent beschikt over een wereldwijd distributienetwerk van 11 verkoopkantoren in België, Canada, China, Frankrijk, Duitsland, India, Nederland, Zweden, Zuid-Afrika, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. In meer dan 45 andere landen wordt Plymovent vertegenwoordigd door een netwerk van erkende distributeurs. Het hoofdkantoor van Plymovent bevindt zich in Heerhugowaard.