Nieuwe aandeelhouder Plymovent Group BV

02 juni 2014 Sinds begin mei 2014 heeft de Plymovent Group een nieuwe aandeelhouder.

Per 2 mei 2014 heeft Rabobank overeenstemming bereikt voor de verkoop van alle aandelen (100%) van de Plymovent Group. De nieuwe aandeelhouder heeft nauwe banden met het familiebedrijf Driessen uit Limmen. Dit bedrijf heeft diverse investeringen in internationale, industriële bedrijven met als doel te investeren op de lange termijn.

Friso Horstmeier is benoemd als nieuwe CEO van de Plymovent Group. Hij heeft bij vergelijkbare bedrijven al enkele jaren soortgelijke functies bekleed.

Friso Horstmeier, CEO van Plymovent, reageert enthousiast: “Ik ben vereerd om onze organisatie te gaan leiden. We gaan ons focussen op onze kernactiviteit; het verkopen van luchtreinigingssystemen voor het verwijderen van lasrook, uitlaatgassen en tabaksrook – dit alles om de kwaliteit van de binnenlucht op de werkvloer te verbeteren. We gaan verder met datgene wat we al doen en kijken uit naar het continueren van onze relaties met onze vele toegewijde partners wereldwijd.”