Growing together!

30 september 2016 Plymovent Alkmaar was verheugd om gastheer te zijn van onze Global Distributors Meeting met als thema “Growing together”.

Meer dan 26 distributeurs uit meer dan 22 verschillende markten hebben de diverse seminars bijgewoond om zich te laten informeren over de nieuwste ontwikkelingen binnen de Plymovent Group.

De aanstaande introductie van nieuwe producten waren de onderwerpen die de meeste belangstelling kregen. Deze zullen Plymovent meenemen naar nieuwe en opwindende marktsegmenten. Thema's zoals verkoopstrategie, marktontwikkeling en een bezoek aan het hoofdkantoor en de fabriek stonden op de agenda, evenals sociale activiteiten die bijdroegen aan versterking van de netwerken en wederzijds begrip tussen de vele verschillende nationaliteiten.

Aan het eind van deze twee dagen ging iedereen weg met het gevoel dat wij “Grow Together”!

Friso Horstmeier (CEO) zei “Het was inspirerend om kennis te maken met zoveel toegewijde partners van de Plymovent-familie die zich inzetten voor de voortdurende wereldwijde groei van het Plymovent-merk. Ik hoop dat bijeenkomsten als deze regelmatig worden gehouden, zodat wij samen kunnen leren, samen kunnen werken en samen kunnen groeien.”