Duitse business units verhuizen

06 januari 2014 De Plymovent-groep heeft zijn organisatie afgelopen jaar opgesplitst in drie business units. Elke unit opereert nu onafhankelijk, en concentreert zich op zijn eigen productenportefeuille en marktsegmenten.

Het Duitse kantoor bevond zich tot voor kort in Bad Honnef. Afgelopen december heeft elke unit zijn eigen kantoor betrokken. Door aan deze business units nieuwe faciliteiten toe te wijzen, laat Plymovent zien een sterke groei van elk bedrijfsonderdeel en vergroting van het marktaandeel te ambiëren. Niet alleen in Duitsland, maar wereldwijd.

De business unit Industrial Products

Plymovent GmbH houdt zich bezig met de afzuiging en filtratie van damp, rook en (olie)nevel uit metaalverwerkende processen zoals lassen, snijden, verspanen en machinaal bewerken. Deze business unit levert producten variërend van plug & play-filterunits tot ruimtelijke ventilatie- en filtratiesystemen. Het nieuwe kantoor bevindt zich in Königswinter en vertegenwoordigt Plymovent in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

De business unit Exhaust Extraction

Plymovent Exhaust Extraction GmbH bevindt zich nu in Troisdorf. Deze business unit levert systeemoplossingen voor de verwijdering van uitlaatgassen uit allerlei voertuigtypen in onderhoudsgarages, autofabrieken, kazernes van hulpdiensten, etc. Deze business unit vertegenwoordigt Plymovent niet alleen in de Duitstalige landen, maar wereldwijd. Deze unit vertegenwoordigt Plymovent internationaal middels een netwerk aan erkende distributeurs.

De business unit Environmental Tobacco Smoke & Indoor Air Quality

Het nieuwe kantoor van Plymovent AC GmbH bevindt zich in Hümmerich. Deze business unit is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, fabricage en verkoop van air cleaners en oplossingen voor tabaksrook in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Wij zien ernaar uit om vanuit onze nieuwe kantoren in de nabije toekomst met u zaken te (blijven) doen, zodat iedereen verzekerd kan zijn van schone lucht op de werkplek! Waar ook ter wereld.